24-01-2017 21:10:24
Mahnı sözləri

Şanışer - Yürüyorum Hasretin Mahnı sözləri

Yanlış.. Tamamen olmasada yanlış..
Yanımda olmaman her halûkarda yanlış..
Yazdı 23.08 şimdi alkış, inan gram haz vermiyor sahneler ve alkış..
İhanet ! Pişmanlığım faydasız şimdi gene Şer i suçlayan Sarp a kız şimdi..
Seninleyken mutsuzdum öyle dedim sana ama çok mutsuz sevgilim Sarp asıl şimdi..
{Hasretiin} çok büyük ama var mı önemi? İnanmam ki görsemde gözlerinde o nemi..
Diyemem ki kimselere susun ulan o benim ! O yeni sevgilin var ya unuttursun o beni..
Ben de denedim başkalarını, ama olmuyor ki.. Hepsi dedi başka biri var içinde sordu o kim ?
Yalnızım, olsaydın yanımda yeter bir sen refakatçim, Viceroy ve Efes Pilsen..

Nakarat : { Sezen Aksu }

Seni kimler aldı? Kimler öpüyor seni?
Dudağında dilinde,
Ellerin izi var..


Nasılsın hayatım? Nasılsın bugün? Bana cevap vermene gerek yok salakça gülüm..
Doğru değil yazdıklarım sen inanma bana, zaten alışığım bana inanmamana..
Bana telefon ettin bugün hiç bir şey yok gibi, Şimdi canım çok sıkkın içmişim bok gibi..
Hangi şarkımda ağladın ki? Doğru söyle ! Benim bunları yazmamın bir önemi yok di mi?
Çalınan tüm şarkılar bana senden bahseder, önemlisin sana demem alçakda, kahpede..
Biraz ettim beddua ya Tanrım affede, duydum abinle ev tutmuşsun caddede..
Dudak büker Sarp içinde bi his var buruk, Rap seçenekler sunar önüme kızlar sunup..
Son 1 yılda bütün hayatım hicran dolu, Değiştirdi seni ya, mınakoyim İstanbul un !

Nakarat : { Sezen Aksu }

Seni kimler aldı? Kimler öpüyor seni?
Dudağında dilinde,
Ellerin izi var..
Oxunub: 111 defe